Μετά τον δύσκολο χειμώνα, βιώνοντας το 2ο αλλά ισχυρότατο lockdown, οδηγούμαστε στο επίσημο άνοιγμα της Φιλοξενίας στις 15 Μαϊου.
Σήμερα, ο επανέλεγχος και η επικαιροποίηση των Υγειονομικών Πρωτοκόλλων επιβάλλεται καθώς το σύντομο χρονικό διάστημα το οποίο είχαν στη διάθεσή τους πέρυσι οι ξενοδόχοι για να υιοθετήσουν όλες τις προδιαγραφές, ήταν πολύ λιγότερο από όσο χρειάζονταν και σίγουρα υπάρχουν παραλείψεις και λάθη. Και βέβαια επιβάλλεται η ενημέρωση των αλλαγών, προσθήκες και διορθώσεις που περιλαμβάνουν τα ΝΕΑ πρωτόκολλα του 2021.
Οι ιδιοκτήτες μικρών κυρίως καταλυμάτων (έως 50 δωμ.), που δέχτηκαν και το μεγαλύτερο όγκο απωλειών στις πλάτες τους από όλη αυτή την πρωτοφανή κρίση, καλούνται τώρα να βρεθούν ετοιμοπόλεμοι και να προετοιμαστούν όσο γίνεται καλύτερα για την ημέρα που θα δοθεί η έγκριση λειτουργίας τους, όποτε κι αν είναι αυτή.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ:
* Ξενοδόχοι ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΥΡΙΩΝ ΚΑΙ ΜΗ ΚΥΡΙΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ έως 50 δωμ.
* Ξενοδόχοι κύριων και μη τουριστικών καταλυμάτων (έως 50 δωμ.) που το προηγούμενο καλοκαίρι δεν λειτούργησαν καθόλου, οπότε και δεν γνωρίζουν τίποτα για τα υγειονομικά πρωτόκολλα.
* Ξενοδόχοι κύριων και μη τουριστικών καταλυμάτων (έως 50 κλινών) που πέρυσι εφάρμοσαν βεβιασμένα ό,τι μπόρεσαν χωρίς να υπάρχει ένας προσεκτικός έλεγχος και μια ουσιαστική καθοδήγηση στην ερμηνεία των πρωτοκόλλων στην πράξη.
* Ξενοδόχοι κύριων και μη τουριστικών καταλυμάτων (έως 50 δωμ.) που θέλουν να επιβεβαιώσουν ότι ακολουθούν σωστά τα υγειονομικά πρωτόκολλα έως τώρα και έχουν κατανοήσει απόλυτα τους κανονισμούς.
ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ:
– Λεπτομερής ανάλυση κάθε ενότητας των πρωτοκόλλων.
– Υγειονομικό σήμα & εκπαίδευση υπευθύνων
– Μέτρα προστασίας του προσωπικού
– Σχέδιο διαχείρισης (σχεδιασμός & καταγραφή)
– Διαχείριση κρούσματος κορωνοϊού (πελάτη ή προσωπικού)
– Ρόλοι προσωπικού (συντονιστής, υπεύθυνος για την εφαρμογή του σχεδίου διαχείρισης ύποπτου κρούσματος του καταλύματος)
– Αρχεία που υποχρεούται να τηρεί η επιχείρηση
– Τρόποι κοινοποίησης μέτρων προστασίας σε πελάτες, συνεργάτες και προσωπικό.
– Οδηγίες – συστάσεις για χώρους διαμονής
– Οδηγίες – συστάσεις για εσωτερικά τμήματα (καφέ – μπαρ, εστιατόρια, χώροι spa, κολυμβητικές δεξαμενές)
– Οδηγίες για διαδικασίες check-in, υποδοχής.
– Οδηγίες – συστάσεις τμήματος καθαριότητας
– Οδηγίες – συστάσεις παροχής υπηρεσιών όπως πρωινό.
– Οδηγίες – συστάσεις για χώρους αναψυχής παιδιών
– Προτάσεις, παραδείγματα, ερωτήσεις
ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΘΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΟΥΝ ΟΠΟΙΕΣ ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ & ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ: 5 Μαϊου 2021
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 17:30 – 21:30, 4 ώρες
ΚΟΣΤΟΣ – ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ – ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
(Διαδικτυακή παρακολούθηση)
Κόστος: 40,00€
Κόστος για συμμετοχή 2 ατόμων και πάνω: 35,00€
Για δηλώσεις συμμετοχής, ακολουθήστε τον σύνδεσμο:
https://www.eventora.com/el/Events/protokolla_xenodoxeion
ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΤΩΣΗ σε όσους έχουν παρακολουθήσει ήδη κάποιο σεμινάριο του Open Office.
ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΤΩΣΗ σε συλλόγους ενοικιαζομένων δωματίων ή ομαδικές κρατήσεις.
Επικοινωνήστε μαζί μας:
email: openofficevolos@gmail.com
τηλ. 2421023099
Σημείωση: Για την διαδικτυακή παρακολούθηση, η χρήση μικροφώνου και κάμερας, δεν είναι υποχρεωτική. Μετά το τέλος του σεμιναρίου, όλοι οι συμμετέχοντες θα παραλάβουν το υλικό του σεμιναρίου.
Η ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ
Η Αγγελική Βογδάνου, υπεύθυνη Φιλοξενίας του Ινστιτούτου Μεσογειακής Κουλτούρας, ασχολείται με την Φιλοξενία τα τελευταία 10 έτη.
Είναι κάτοχος Πιστοποίησης Επαγγελματικής Ικανότητας «Μέντορας Έγκαιρης Προειδοποίησης Μ.Μ.Ε.» και απόφοιτος προγράμματος ΕΛ.ΚΕ.ΔΙ.Μ. «International Diploma in Travel and Tourism” .
Χωρίς να σταματά ποτέ την ενημέρωση και την εκπαίδευση και με εργασιακή εμπειρία σε όλα τα επίπεδα Φιλοξενίας, έχει επικεντρωθεί πλέον στην Συμβουλευτική και την Διαχείριση Λειτουργίας Μικρών – Μεσαίων Καταλυμάτων, καθώς αυτές οι μικρές ξενοδοχειακές μονάδες αποτελούν το 80% της Φιλοξενίας στην Ελλάδα και ένας τομέας που έχει απόλυτη ανάγκη ενίσχυσης, πληροφόρησης και γνώσης.
Moto της δουλειάς της είναι ότι “Το μικρό-μεγάλο μυστικό στην Επιτυχημένη Εξυπηρέτηση Πελατών είναι Πάντα ο Άνθρωπος.”
GUEST SPEAKER, ο συνεργάτης του Open Office Volos, Λουκάς Μπελώνιας, Επιθεωρητής Τουριστικών Καταλυμάτων & Μηχανολόγος Μηχανικός.
ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ από τον κ.Νικόλαο Σαρούκο, Προϊστάμενο Ελέγχου, Επιθεωρήσεων και Τουριστικής Ανάπτυξης Θεσσαλίας του Υπουργείου Τουρισμού σχετικά με τον τρόπο διενέργειας Ελέγχων των Επιχειρήσεων από την αρμόδια υπηρεσία.