Σε ποιους απευθύνεται;
– Στον επιχειρηματία o οποίος αναζητά να κάνει τις πρώτες του πωλήσεις στις αγορές του Εξωτερικού
– Στον επιχειρηματία που θέλει να αναδιοργανώσει, να εκσυγχρονίσει και να επεκτείνει την επιχείρηση του ώστε να βρει συνεργάτες στο Εξωτερικό
– Στα στελέχη επιχειρήσεων που εργάζονται στο εξαγωγικό τμήμα
Ο συμμετέχων μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος θα είναι σε θέση:
– Να κατανοήσει τι σημαίνει Ελληνικό Προϊόν στο Εξωτερικό και τι πιστεύουν οι υποψήφιοι συνεργάτες για εμάς
– Να καταλάβει ποιες ενέργειες χρειάζεται να ακολουθήσει για να δει το προϊόν του στα ράφια καταστημάτων η Σούπερ Μαρκετ στο Εξωτερικό
– Να αναζητήσει τον ιδανικό πελάτη-συνεργάτη στο Εξωτερικό μέσα από δομημένη έρευνα ξένων αγορών
– Να κατανοήσει με ποια κριτήρια θα επιλέξει τον συνεργάτη-πελάτη του σε μία ξένη αγορά
– Να σχεδιάσει σωστά τις εξαγωγές του
– Να κατανοήσουν τους σωστότερους τρόπους Εισόδου σε ξένες αγορές και τον τρόπο επιλογής αυτών.
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΞΕΝΩΝ ΑΓΟΡΩΝ
* Τι είναι η Έρευνα Αγοράς και γιατί είναι απαραίτητη;
* Πρωτογενής Έρευνα Αγοράς
* Δευτερογενής Έρευνα Αγοράς
* Μέθοδοι καθορισμού αγορών στο εξωτερικό
* Παθητική
* Ενεργητική
* Μεθοδολογία Διεξαγωγής της Έρευνας Αγοράς
* Πηγές
* Δυσκολίες της Έρευνας Αγοράς
* Φορείς Διεξαγωγής της Έρευνας Αγοράς
* Κριτήρια Επιλογής Αγορών του Εξωτερικού
* Ανάλυση των 5 δυνάμεων του Porter
* Πηγές αναζήτησης στοιχείων για να καταλήξω στην αγορά στόχο
* Σχετικό Υλικό
* Case Studies
ΠΩΣ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ / ΔΙΑΝΟΜΕΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΣΤΟΧΟ?
* Τρόποι Εισόδου και δίκτυα Διανομής
* Αντιπρόσωπος Πωλήσεων
* Διανομέας προϊόντων
* Υποκατάστημα Πωλήσεων στο Εξωτερικό
* Θυγατρική Εταιρία Πωλήσεων στο Εξωτερικό
* Μικτές Εταιρίες με Τοπικές Επιχειρήσεις
* Άμεση Πώληση
* Συμφωνία Μεταφορέα
* Συλλογικές Εξαγωγές
* Κοινοπραξίες Εξαγωγικών Επιχειρήσεων
* Εταιρίες Διαχείρισης Εξαγωγών
* Franchising
* Licensing
* Royalties
* Με ποια κριτήρια επιλέγω τον αντιπρόσωπο/διανομέα μου;
* Μέγεθος των Πωλήσεων
* Καταγραφή Πωλήσεων
* Γεωγραφική Ανάλυση
* Μίγμα Προϊόντος
* Εγκαταστάσεις και Εξοπλισμός
* Πολιτικές Πωλήσεων
* Προφίλ Πελατών
* Κύριες Αντιπροσωπεύσεις
* Προωθητικές Ενέργειες
* Σχετικό Υλικό
* Case Studies
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Το σεμινάριο διαρκεί 16 ώρες οι οποίες θα κατανεμηθούν σε 4 4ωρα.
Στο τέλος κάθε 4ωρου θα δίνεται ύλη προς μελέτη και προετοιμασία για το επόμενο 4ωρο.
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ:
Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου, 17:30 – 21:30, 1ο 4ωρο
Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου, 17:30 – 21:30, 2ο 4ωρο
Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου, 17:30 – 21:30, 3ο 4ωρο
Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου, 17:30 – 21:30, 4ο 4ωρο
ΚΟΣΤΟΣ
Διαδικτυακή παρακολούθηση: 280,00€
Early Bird έως 25 Ιανουαρίου: 250,00€
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ – ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:
email: openofficevolos@gmail.com
τηλ. 6936831784, 6974325528
Απευθείας Δηλώσεις συμμετοχής:
ΟΙ ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ
Το σεμινάριο διεξάγεται από την εξιδεικευμένη στις Εξαγωγές, Ομάδα
Beyond Exports.
Σκοπός της εκπαιδευτικής ομάδας, η οποία απαρτίζεται από έμπειρα στελέχη στον κλάδο των εξαγωγών, είναι να προσφέρουν στους συμμετέχοντες τις απαραίτητες γνώσεις για να προχωρήσουν στην επιτυχημένη εξαγωγή των προϊόντων και υπηρεσιών τους. Το σεμινάριο της Beyond Exports αποτελεί ένα πραγματικό εργαλείο για τον σύγχρονο παραγωγό, έμπορο, επιχειρηματία ή στέλεχος που θέλει να απευθυνθεί στις αγορές του εξωτερικού, παρέχοντας τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του.