Σεμινάριο: Branding 1-0-1

Σεμινάριο: Branding 1-0-1

Nov 03, 2020 16:30

Ποιό είναι το θέμα;

Brand, Branding, Brand name, Re-branding. Όροι που ακούμε πια, πολύ συχνά!

Όμως λέγονται σωστά; Kαι τι τελικά σημαίνουν;

Είναι για μεγάλες επιχειρήσεις ή και μικρές; Παλιές ή καινούργιες;

Eίναι πολυτέλεια ή ανάγκη; Κόστος ή επένδυση;

Αφορούν μόνο το εμπόριο και τα προϊόντα; Ή και εμάς προσωπικά;

Και τι γίνεται με τον Τουρισμό; Οι Tόποι είναι brands;

Τι είναι τα Brands και που ζουν; Τι γίνεται στο διαδίκτυο;

Το Όνομα παίζει ρόλο και πώς το διαλέγουμε;

Τι διαφορά έχει το Branding με το Design;

Το branding είναι το Σήμα ή ανάποδα;

Πόσο σημαντικά είναι όλα αυτά;

Kαι τι έχουμε να κερδίσουμε τελικά;

 

Τι θα μάθω;

Απαντήσεις για όσα θέλατε να ρωτήσετε και δεν ξέρατε πού. Μια σε βάθος συζήτηση για όλα τα παραπάνω, σε απλά λόγια. Με συμπεράσματα που βοηθούν άμεσα, στη καθημερινή δουλειά σας.

Ένα γρήγορο, διαδραστικό συναρπαστικό “ταξίδι” στον υπέροχο κόσμο των Brands.

Με αφορά;

Το σεμινάριο “Branding 1-0-1” θα σας φέρει σε επαφή με τις θεμελιώδεις βασικές έννοιες του Branding, με άμεσο εφαρμόσιμο τρόπο. Σας αφορά αν ασχολείστε με το εμπόριο, την παροχή υπηρεσίας, τον τουρισμό, τις εξαγωγές, την παραγωγή και διάθεση προϊόντων, και αν είστε:

  • Ιδιοκτήτης επιχείρησης (ή σκοπεύετε να γίνετε)
  • Τυποποιητής, Παραγωγός, Εξαγωγέας (ή είναι στα πλάνα σας)
  • Στέλεχος σε τμήματα πωλήσεων, ανάπτυξης και διαχείρισης προϊόντων
  • Ελεύθερος επαγγελματίας που σας απασχολεί η ανταγωνιστικότητά σας
  • Επαγγελματίας ή Στέλεχος που σας ενδιαφέρει η εξέλιξή σας

 

Με ενδιαφέρει! Τι κάνω;

Φροντίστε να εγγραφείτε εγκαίρως. Οι θέσεις είναι περιορισμένες, γι’αυτό φροντίστε να εξασφαλίσετε τη δική σας. Σας περιμένουμε!

 

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 4 Νοεμβρίου 2020
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 16:30 – 21:30, 5 ώρες

 

ΚΟΣΤΟΣ
Διαδικτυακή παρακολούθηση: 55,00e

ή

Συμμετοχή στον χώρο του Open Office: (max έως 15 άτομα) 55,00e

Σημείωση: Για την διαδικτυακή παρακολούθηση, η χρήση μικροφώνου και κάμερας, δεν είναι υποχρεωτική.Μετά το τέλος του σεμιναρίου, όλοι οι συμμετέχοντες θα παραλάβουν το υλικό του σεμιναρίου καθώς και βεβαίωση παρακολούθησης.

Πληροφορίες – Συμμετοχές:

https://www.eventora.com/el/Events/branding-1-0-1

email: openofficevolos@gmail.com

τηλ. 2421023099, 6936831784, 6974325528

 

 

Ο Δηµοσθένης Μπρούσαλης είναι:

Σύµβουλος Βranding και Επικοινωνίας / Γενικός Διευθυντής DASC Branding
Σύµβουλος branding και επικοινωνίας, ιδρυτικό µέλος της εταιρίας DASC Branding όπου κατέχει τη θέση του Γενικού Διευθυντή. Eίναι πτυχιούχος του ΤΕΙ Αθήνας, Σχολή Γραφικών Τεχνών και Καλλιτεχνικών Σπουδών (Τµήµα Γραφιστικής). Aπό το 1983, η DASC εξειδικεύεται σε µελέτες branding (Στρατηγικής και Χτισίµατος Εικόνας και Ταυτότητας), κατέχοντας ηγετική θέση στον κλάδο. Toµείς Βranding στους οποίους εξειδικεύεται:
• Destination branding,
• Food Tourism branding,
• Exports branding,
• Corporate branding,
• Product and Packaging branding,
• Fine food branding,
• Retail and Environmental branding,
• Shipping branding,
• Storytelling, κλπ.
Σηµαντική εξειδίκευση του Δ. Μπρούσαλη βρίσκεται στους, ζωτικής σηµασίας για την ελληνική οικονοµία, τοµείς της Ταυτότητας Προορισµού (Destination Branding), της Ταυτότητας Γεύσης (Food Tourism Branding) και της Ταυτότητας Eπιχειρήσεων Φιλοξενείας και Εστίασης. Άξια ιδιαίτερης αναφοράς είναι η εισήγηση προς την ελληνική αγορά του Δ. Μπρούσαλη περί άµεσης σύνδεσης Τουρισµού, Ελληνικής κουζίνας, Ποιοτικών τυποποιηµένων προϊόντων διατροφής και Εξαγωγών.
Tα τελευταία χρόνια, ο Δ. Μπρούσαλης και η DASC συµβάλλουν ενεργά στην ελληνική προσπάθεια εξωστρέφειας βοηθώντας δυναµικές επιχειρήσεις κάθε µεγέθους να πετύχουν τους εξαγωγικούς στόχους τους. Στο πλαίσιο αυτό υπογράφουν µερικές από τις πιο επιτυχηµένες µελέτες branding και τοποθέτησης επώνυµων ελληνικών προϊόντων στη διεθνή αγορά. Αυτό που διακρίνει τις µελέτες αυτές, είναι η αποτελεσµατικότητά τους που στηρίζεται στην Στρατηγική προσέγγισή τους και στην ολοκληρωµένη υποστήριξη κάθε project που αναλαµβάνει η οµάδα της DASC.
Στο portfolio της DASC, περιλαµβάνονται µελέτες branding εταιρικής εικόνας, προϊοντικής εικόνας, εικόνας retail αλλά και εταιρικής και προϊοντικής επικοινωνίας για µερικές από τις σηµαντικότερες εταιρίες της χώρας. Σηµαντικές µελέτες branding που επιµελήθηκε o Δ. Μπρούσαλης έχουν βραβευτεί, δηµοσιευτεί και εκτεθεί στην Eλλάδα και το εξωτερικό.
Είναι βασικός εισηγητής σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια και ηµερίδες, καθώς και µέλος επιτροπών εµπειρογνοµώνων και κριτικών επιτροπών ελληνικών και διεθνών διαγωνισµών. Έχει συνεργαστεί µε σηµαντικά Εκπαιδευτικά Ιδρύµατα, Φορείς και Οργανισµούς. Ενδεικτικά: Εκπαιδευτικά Ιδρύµατα
• Oικονοµικό Πανεπιστήµιο Αθηνών,
• Γεωπονικό Πανεπιστήµιο Αθηνών,
• Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήµιο,
• Πανεπιστήµιο Δυτικής Αττικής,
• ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης,
• ΤΕΙ Ιονίων Νήσων,
• Aµερικάνική Γεωργική Σχολή Θεσσαλονίκης.
Οργανισµοί – Φορείς
• ΙΝΣΕΤΕ (Ινστιτούτο Συνδέσµου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων), • Ιnnovathens (Κόµβος Καινοτοµίας και Επιχειρηµατικότητας Δήµου Αθηναίων), • Πανόραµα Επιχειρηµατικότητας και Σταδιοδροµίας,
• StartUp Lab,
• Σχολείο Τουρισµού Καλαµάτας,
• Σχολείο Τουρισµού Οn Tour,
• Ίδρυµα “Καπετάν Βασίλη και Κάρµεν Κωνσταντακόπουλου”,
• ΣΕΒ (Σύνδεσµος Επιχειρήσεων και Βιοµηχανίων),
• Οργανισµός Βιοµηχανικής Ιδιοκτησίας,
• Επιµελητήριο Χανιών,
• Επιµελητήριο Χίου,
• Eπιµελητήριο Αργολίδας,
• Επιµελητήριο Αιτωλοακαρνανίας,
• Eταιρία Διαχείρησης Περιουσίας Πανεπιστηµίου Θεσσαλίας,
• Ethos Events,
• Boussias Communications / Boussias Conferences.

Αλλαγή Μεγέθους
Αντίθεση