ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Η Επένδυση – Εργαλείο ενός Καταλύματος

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Η Επένδυση – Εργαλείο ενός Καταλύματος

Jan 26, 2020 17:00

Η παρουσίαση αυτή μέσα από εικόνες, εστιάζει στις διεθνείς, σύγχρονες τάσεις οπτικής προβολής, που κυριαρχούν πλέον στη παγκόσμια τουριστική βιομηχανία.
Με παραδείγματα από υλοποιημένα projects γίνεται αντιληπτό και κατανοητό, γιατί τελικά η φωτογράφηση είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ίδια την επένδυση.
Step-by-step, θα γίνει ανάλυση της προετοιμασίας και της διαδικασίας που πρέπει να ακολουθηθεί, για μια άρτια οργάνωση φωτογράφησης, με συμβουλές , προστάσεις και tips
Η επιλογή εξειδικευμένου επαγγελματία φωτογράφου, μειώνει σημαντικά το ρίσκο της αποτυχίας και μπορεί να αποδώσει τα μέγιστα, πιάνοντας τους στόχους που έχουν τεθεί, στις πληρότητες και τις κρατήσεις.

 

 

Σήμερα οι σύγχρονοι ταξιδιώτες και επισκέπτες αναζητούν όλο και περισσότερο βιωματικές και δια δραστικές εμπειρίες.
Γι’ αυτό και οι παραγόμενες εικόνες προβολής του τουρισμού, οφείλουν να εξασφαλίσουν ότι ο δυνητικός μας επισκέπτης θα λάβει όλα εκείνα τα κατάλληλα ερεθίσματα, που θα διεγείρουν τη φαντασία του και θα ανταποκριθούν στις προσδοκίες του, ώστε να απολαύσει και να βιώσει ανεπανάληπτες μοναδικές εμπειρίες.

Ο φωτογράφος οφείλει να συνδεθεί με το εκάστοτε concept που χαρακτηρίζει μια μονάδα, έτσι ώστε να καταφέρει να αποδώσει τα μοναδικά συναισθήματα και τις εμπειρίες που βιώνει ο επισκέπτης, προκαλώντας του συναισθηματική δέσμευση.

Οι εικόνες που χρησιμοποιούνται για στην τουριστική προβολή, διαδραματίζουν το πιο σημαντικό ρόλο μέσα στο διαφημιστικό υλικό που χρησιμοποιεί, τόσο στην online παρουσία της, όσο και στα προωθητικά έντυπα.
Ο σκοπός των παραγόμενων φωτογραφιών, είναι η καταγραφή και η απόδοση των προσωποποιημένων παροχών. Μέσα από αυτές, αναδεικνύεται η βιωματική εμπειρία διαμονής και η αφύπνιση των αισθήσεων του πελάτη.
Είναι στην ουσία εκείνα τα πλάνα που του περιγράφετε κάτι ξεχωριστό, στο οποίο έχετε «επενδύσει» για να περάσει μοναδικές στιγμές, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στο κατάλυμά σας.

 

Θέματα που θα αναλυθούν:

-Από την απεικόνιση στην απόλαυση και τη βιωματική εμπειρία
-Η αναλογική και η ψηφιακή υπόσταση του ξενοδοχείου
-Η επιλογή του φωτογράφου
-Τι είναι το storytelling?
-Τι είναι τα θεατρικά setups?
-Κατηγορίες φωτογραφήσεων – -Ορολογία
-Παραδείγματα και εφαρμογές
-Η μεγάλη βαρύτητα που έχει το briefing πριν από τη φωτογράφηση
-Από την ωραιοποίηση στην παραποίηση – παραδείγματα
-Παράγοντες υψηλής και χαμηλής ποιότητας φωτογράφησης
-H ιδανική Dream Team ενός φωτογραφικού project
-Κατά́ τη διάρκεια της φωτογράφησης
-Αμοιβές και κοστολόγια
-Editing

 

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: Τετάρτη, 27 Ιανουαρίου 2021
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 17:00 – 21:00, 4 ώρες

ΚΟΣΤΟΣ
Διαδικτυακή παρακολούθηση
ή
Συμμετοχή στον χώρο του Open Office: (max έως 15 άτομα)
50,00e

Σημείωση: Για την διαδικτυακή παρακολούθηση, η χρήση μικροφώνου και κάμερας, δεν είναι υποχρεωτική. Μετά το τέλος του σεμιναρίου, όλοι οι συμμετέχοντες θα παραλάβουν το υλικό του σεμιναρίου καθώς και βεβαίωση παρακολούθησης.

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
https://www.eventora.com/el/Events/xenodoxiaki_fotografisi
ή επικοινωνήστε με:
email: openofficevolos@gmail.com
τηλ. 2421023099

 

Ο ΟΜΙΛΗΤΗΣ

ΑΝΤΡΕΑΣ ΣΦΥΡΙΔΗΣ
Hotel & Storry Teller Photographer

Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη το 1968.
Σπούδασα φωτογραφία στις Βρυξέλλες (Βέλγιο 1986-1990) στο τμήμα της Ανωτέρας Σχολής Καλών Τεχνών “Le 75”,
Εργάζομαι ως επαγγελματίας φωτογράφος πάνω στη διαφημιστική φωτογραφία από το 1992, ενώ από το 2004 εστιάζω τη δραστηριότητα μου αποκλειστικά και μόνο στη τουριστική βιομηχανία ως Hotel & Story Teller Photographer. Δραστηριοποιούμαι στην Ελλάδα και στο εξωτερικό με πολλές ξενοδοχειακές μονάδες, περιφέρειες, οργανισμούς, ιδρύματα, μουσεία, κατασκευαστικές εταιρείες και αρχιτεκτονικά γραφεία.

Έχω παρακολουθήσει σεμινάρια φωτογραφίας, σκηνοθεσίας, Μεταλλακτικής ηγεσίας και Διαχείρισης χρώματος.
Ακολουθώ στενά τις εξελίξεις πάνω στη τουριστική βιομηχανία, επισκέπτοντας συνεχώς τουριστικές εκθέσεις, παρακολουθώντας ξενοδοχειακά σεμινάρια, διαλέξεις και συνέδρια. Γράφω άρθρα και αποδέχομαι επανειλημμένα προσκλήσεις σε συνέδρια, εκδηλώσεις και σεμινάρια για να μιλήσω, πάνω στη ξενοδοχειακή φωτογραφία και την οπτική προβολή του γαστρονομικού τουρισμού. (Hospitality Now, Hospitality Next Agenda, Hotelier Academy, 100% Hotel Show, Horeca, Xenia, World Food Travel Association, Εκπαιδευτικά ιδρύματα, κ.α.)
Σειρές φωτογραφιών μου έχουν δημοσιευτεί στα περιοδικά Φωτογραφία, Τραμ, Φωτογράφος και Εντευκτήριο, Κτίριο, Ελληνικές Κατασκευές, Hotel & Restaurant κ.α.

• 2008 CEDEFOP Δέκα Χρόνια στην Ελλάδα – Μια Ημέρα σε Εικόνες”, ανάθεση project με images content για τη δημιουργία λευκώματος με αφορμή των εορτασμό των 30 χρόνων λειτουργίας του οργανισμού και τη δεκάχρονη παρουσία του στην Ελλάδα.
• 2007 ανέλαβα τη φωτογράφηση της “Συλλογής Κωστάκη” στο Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης – Θεσσαλονίκη.
• 2007 φωτογραφικό οδοιπορικό στην Ήπειρο (Ζαγοροχώρια-Μαστοροχώρια).
• 2008 ανέλαβα το project: “Χαλκιδική 4 Εποχές”. Μια σειρά φωτογραφιών για τη νέα τουριστική καμπάνια της Νομαρχίας Χαλκιδικής, που αναδεικύει τα τοπία της Χαλκιδικής κατά τη διάρκεια όλου του έτους.
• 2009 σε συνεργασία με την πολυεθνική εταιρία VESTAS, φωτογράφησα τα αιολικά πάρκα της εταιρίας σε όλη την Ελληνική επικράτεια.
• 2009 Συνεργασία με τη Stohos Foods
• 2014 Βράβευση στα Tourism Awards για το project “Χαλκιδική 4 Εποχές”.
• 2015 Συνεργασία με τη Xenios Gate Group of Companies
• 2016 The Gourmet Project, ανάθεση conceptual φωτογράφησης, για τη διαφημιστική καμπάνια της ΚΕΒΕ (Κεραμουργία Βορείου Ελλάδος).
• 2017 Φωτογράφηση ξενοδοχειακών μονάδων Mitsis Hotels.
• 2019 Φωτογράφηση αλυσίδας ξενοδοχείων Chic & Basic Hotels (Barcelona).
• 2019 Φωτογράφηση της Θάσου, ανάθεση project από τη Xenios Gate Group of Hotels.

Αλλαγή Μεγέθους
Αντίθεση