Η μετάβαση απ’ το αγροτικό προϊόν στο Τρόφιμο μέσω του Branding

Η μετάβαση απ’ το αγροτικό προϊόν στο Τρόφιμο μέσω του Branding

Feb 18, 2021 19:00
Για την εποχή και την τάση επώνυμου αγροτικού προϊόντος θα έχουμε τη δυνατότητα να συζητήησουμε με τον Χρήστο Κατσάνο, βραβευμένο Brand Strategist και Σύμβουλο Ολικής Διαχείρισης Υδροπονικού Θερμοκηπίου (Τotal Greenhouse Management).
Με σπουδές στη Γεωπονική Επιστήμη, τη Διοίκηση Επιχειρήσεων και στις Διαπραγματεύσεις, έχει συμβάλλει στη δημιουργία πολλών επώνυμων προϊόντων και διαδικασιών μέσω των εταιρειών και πρωτοβουλιών του DKG GROUP ( IQ CROPS Ltd, DKG Consulting, IRTC, TROPOS Branding) του οποίου είναι συνιδρυτής από το 1993.

Δραστηριοποιείται στις αγορές των Βαλκανίων και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης
Μερικά από τα brands που έχει συμβάλει είναι: GRODAN, PRIMA Premium Tomatoes, Tomaccini, Lucia’s Farm, FraoulaBest®, MarouliBest®, Medi Canna Best®, Live Vertical Wall Best®, AgroCommercial by Liotis, Vezyroglou Farm, Οι Φίλοι του Ξινόμαυρου, Rodopi Ultra Trail (ROUT)
ενώ έχει συνεργαστεί με μεγάλους Οργανισμούς όπως:
η Ολλανδική Πρεσβεία στην Ελλάδα, η ALPHA BANK. η GRODAN, η TUV Hellas (NORD), το COMPO EXPERT Group, η CORTEVA, η WONDERPLANT, τα ΘΕΡΜΟΚΉΠΙΑ ΔΡΑΜΑΣ, ο ΟΜΙΛΟΣ ΕΥΘΥΜΙΑΔΗ, η GLOBALGAP, το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, την Γεωπονική Σχολής Θεσσαλονίκης, το Athens Graduate Business School (ALBA) κά
Αλλαγή Μεγέθους
Αντίθεση