Διοίκηση & Οργάνωση Εστίασης: Όλα τα βασικά βήματα για μια Επιτυχημένη Επανεκκίνηση

Διοίκηση & Οργάνωση Εστίασης: Όλα τα βασικά βήματα για μια Επιτυχημένη Επανεκκίνηση

Apr 08, 2021 17:30

Διανύοντας ίσως μια από τις μεγαλύτερες κοινωνικές και οικονομικές κρίσεις παγκοσμίως, ένας από τους κλάδους που σημαδεύτηκαν περισσότερο, είναι αυτός της Εστίασης.

Μετά από καθολικό και συνεχόμενο κλείσιμο, οι επιχειρήσεις εστίασης, θα κληθούν, αργά ή γρήγορα, να βάλουν ξανά το κλειδί στην πόρτα.

Και αφού αυτή η επανεκκίνηση χαρακτηρίζεται περισσότερο σαν Νέα Αρχή, το σεμινάριο αυτό θα θέσει τους Βασικούς Όρους Λειτουργίας μιας επιχείρησης εστίασης και θα δώσει την ευκαιρία στις επιχειρήσεις να μπουν και πάλι στην δράση, κάνοντας σταθερά και σίγουρα βήματα με επαγγελματισμό.

 

ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ:
– Ιδιοκτήτες καταστημάτων εστίασης που λειτουργούσαν και προ καραντίνας
– Νέες επιχειρήσεις εστίασης που θα ξεκινήσουν την λειτουργία τους μόλις απελευθερωθούν τα δεσμευτικά μέτρα.
– Επιχειρήσεις εστίασης που επιθυμούν να διορθώσουν τον τρόπο λειτουργίας τους και να εξελιχθούν σε μια νέα βάση.
– Υπεύθυνους F&B και managers, chefs και οποιονδήποτε παίρνει αποφάσεις σε μια επιχείρηση εστίασης
– Σπουδαστές σχολών για επιχειρήσεις εστίασης

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

1. Ο σχεδιασμός
Σε αυτό το κομμάτι θα εξετάσουμε το γιατί είναι σημαντική η επιλογή του σημείου , του concept και η ιεράρχιση των στόχων. Θα μιλήσουμε για την διαδικασία του σχεδιασμού της παραγωγικής διαδικασίας και τον σχεδιασμό διαδικασίας σέρβις.

2. Οργάνωση των διαθεσίμων πόρων
Ή αλλιώς όταν οι διαθέσιμοι πόροι δεν είναι μόνο τα χρήματα…

3. Ο συντονισμός για την επίτευξη των στόχων.
Η σημασία της επικοινωνίας. Εσωτερικός και εξωτερικός πελάτης.

4. Η επιλογή και η ένταξη του προσωπικού στην επιχείρηση
Οργάνωση προσέλκυση και επιλογή προσωπικού επισιτιστικών επιχειρήσεων.

5. Η διεύθυνση
Ο ρόλος της διοίκησης . Ηγεσία.

6. Ο έλεγχος σε όλους τους τομείς της επιχείρησης
Γενικά έξοδα . Σταθερά έξοδα . Μεταβλητά γενικά έξοδα.

7. Μενού : κοστολόγηση – τιμολόγηση
Το μενού ως εργαλείο Marketing . Διαδικασία και στρατηγικές τιμολόγησης.

8. Η εκτίμηση και η διόρθωση
Τι είναι το Menu Engineering και η χρησιμότητα του στην αύξηση της κερδοφορίας .

 

Ο ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
Ανδρέας Διακοδημήτρης
Συνιδιοκτήτης ΜΕΖΕΝ

Γεννήθηκε στην Αθήνα το ξημέρωμα της 11ης Δεκεμβρίου 1973 με καταγωγή την Οδησσό, την Σμύρνη, την Κώ και το Πολύδροσο της Ηπείρου. Με την μυρωδιά του γλυκάνισου , των βαρελιών και της ρητίνης να σχηματίζουν την μνήμη της γεύσης του τον Νοέμβρη του 2013 αποφάσισε να ασχοληθεί με την αγαπημένη του συνήθεια…
Σπούδασε στην Σχολή Επιχειρησιακών Σπουδών του BCA Διοίκηση Ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές WBL MBA στο πανεπιστήμιο του Middlesex στο Λονδίνο.
Κατέχει πιστοποιήσεις Customers service, train the trainer της A&A Partners.
Έχει πραγματοποιήσει εκπαίδευση Operation Procedures από την Goldaxia.
Ολοκλήρωσε με επιτυχία εκπαίδευση Στρατηγικής και ηγεσίας από το Leaders Lab.
Έχει διατελέσει εκπαιδευτής σε σεμινάρια Με τίτλο: “Quality of service in tourism businesses και Quality of service in F&B businesses”.
Διατέλεσε για 18 χρόνια γενικός διευθυντής , διευθύνων σύμβουλος και περιφερειακός διευθυντής ξενοδοχειακών επιχειρήσεων 4 και 5 αστέρων μικρής και μεσαίας δυναμικότητας.
Παράλληλα έχει διατελέσει επίσημος συνεργάτης της πρεσβείας της Τυνησίας στην προώθηση του γαστρονομικού τουρισμού της χώρας.
Από το 2013 διατηρεί την ιδιότητα του project manager και sommelier του ΜΕΖΕΝ ενώ παράλληλα παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις των τομέων της μεταποίησης , φιλοξενίας κι επισιτισμού. Το 2015 παρουσίασε Masterclass με θέμα τα Ελληνικά αποστάγματα στους head bartenders των 50 καλύτερων Bar παγκοσμίως και το ίδιο έτος τον χάρτη της Ελληνικής γαστρονομίας στο FoodHallen του Άμστερνταμ για λογαριασμό της Ελληνικής Πρεσβείας.
Το 2017 το project ΜΕΖΕΝ βραβεύθηκε με το χρυσό βραβείο ΕΣΤΙΑ ως Food Business Innovator.
Από το 2018 διδάσκει οινολογία , οργάνωση και διοίκηση εστιατορίου , οργάνωση και λειτουργία ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και τουρισμό στην τουριστική ακαδημία του ΙΕΚ Δήμητρα.Παράλληλα συμμετέχει ως εισηγητής σε σεμινάρια του ΙΝΣΕΤΕ .

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ: 8 & 9 Απριλίου 2021
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 17:30 – 21:30, 4 ώρες / ημέρα

ΚΟΣΤΟΣ – ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ – ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
(Διαδικτυακή παρακολούθηση)

Κόστος: 65,00e
Φοιτητές – άνεργοι – σε αναστολή: 55,00e
Για δηλώσεις συμμετοχής, ακολουθήστε τον σύνδεσμο:
https://www.eventora.com/el/Events/estiasi

ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΤΩΣΗ σε όσους έχουν παρακολουθήσει ήδη κάποιο σεμινάριο του Open Office. Επικοινωνήστε μαζί μας:
email: openofficevolos@gmail.com
τηλ. 2421023099

Σημείωση: Για την διαδικτυακή παρακολούθηση, η χρήση μικροφώνου και κάμερας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αλλαγή Μεγέθους
Αντίθεση