Βranding Toυριστικών επιχειρήσεων

Βranding Toυριστικών επιχειρήσεων

Εξειδικευµένη µεθοδολογία Branding για επιχειρήσεις Φιλοξενίας και Εστίασης κάθε κατηγορίας, που στοχεύει στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς τους και στην ανάπτυξη τους.
Όροι και Ορισµοί, Τάσεις και πώς αξιοποιούνται, Βασικές αρχές και πώς εφαρµόζονται, Βέλτιστες πρακτικές, Αξιοποίησης σύγχρονων µέσων επικοινωνίας, Διαδίκτυο και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

 

Σε αναμονή της οριστικοποίησης ημερομηνίας και ώρας.

Δηλώστε ενδιαφέρον συμμετοχής:

email: info@openofficevolos.gr, openofficevolos@gmail.com
τηλ. 2421023099, 6936831784, 6974325528

 

 

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Δηµοσθένης Μπρούσαλης 

Σύµβουλος Βranding και Επικοινωνίας / Γενικός Διευθυντής DASC Branding 

Σύµβουλος branding και επικοινωνίας, ιδρυτικό µέλος της εταιρίας DASC Branding όπου κατέχει τη θέση του Γενικού Διευθυντή. Eίναι πτυχιούχος του ΤΕΙ Αθήνας, Σχολή Γραφικών Τεχνών και Καλλιτεχνικών Σπουδών (Τµήµα Γραφιστικής). Aπό το 1983, η DASC εξειδικεύεται σε µελέτες branding (Στρατηγικής και Χτισίµατος Εικόνας και Ταυτότητας), κατέχοντας ηγετική θέση στον κλάδο. Toµείς Βranding στους οποίους εξειδικεύεται: 

  • Destination branding, 
  • Food Tourism branding, 
  • Exports branding, 
  • Corporate branding, 
  • Product and Packaging branding, 
  • Fine food branding, 
  • Retail and Environmental branding, 
  • Shipping branding, 
  • Storytelling, κλπ.  

Σηµαντική εξειδίκευση του Δ. Μπρούσαλη βρίσκεται στους, ζωτικής σηµασίας για την ελληνική οικονοµία, τοµείς της Ταυτότητας Προορισµού (Destination Branding), της Ταυτότητας Γεύσης (Food Tourism Branding) και της Ταυτότητας Eπιχειρήσεων Φιλοξενείας και Εστίασης. Άξια ιδιαίτερης αναφοράς είναι η εισήγηση προς την ελληνική αγορά του Δ. Μπρούσαλη περί άµεσης σύνδεσης Τουρισµού, Ελληνικής κουζίνας, Ποιοτικών τυποποιηµένων προϊόντων διατροφής και Εξαγωγών.  

Tα τελευταία χρόνια, ο Δ. Μπρούσαλης και η DASC συµβάλλουν ενεργά στην ελληνική προσπάθεια εξωστρέφειας βοηθώντας δυναµικές επιχειρήσεις κάθε µεγέθους να πετύχουν τους εξαγωγικούς στόχους τους. Στο πλαίσιο αυτό υπογράφουν µερικές από τις πιο επιτυχηµένες µελέτες branding και τοποθέτησης επώνυµων ελληνικών προϊόντων στη διεθνή αγορά. Αυτό που διακρίνει τις µελέτες αυτές, είναι η αποτελεσµατικότητά τους που στηρίζεται στην Στρατηγική προσέγγισή τους και στην ολοκληρωµένη υποστήριξη κάθε project που αναλαµβάνει η οµάδα της DASC. 

Στο portfolio της DASC, περιλαµβάνονται µελέτες branding εταιρικής εικόνας, προϊοντικής εικόνας, εικόνας retail αλλά και εταιρικής και προϊοντικής επικοινωνίας για µερικές από τις σηµαντικότερες εταιρίες της χώρας. Σηµαντικές µελέτες branding που επιµελήθηκε o Δ.  Μπρούσαλης έχουν βραβευτεί, δηµοσιευτεί και εκτεθεί στην Eλλάδα και το εξωτερικό.

Είναι βασικός εισηγητής σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια και ηµερίδες, καθώς και µέλος επιτροπών εµπειρογνοµώνων και κριτικών επιτροπών ελληνικών και διεθνών διαγωνισµών. Έχει συνεργαστεί µε σηµαντικά Εκπαιδευτικά Ιδρύµατα, Φορείς και Οργανισµούς. Ενδεικτικά: Εκπαιδευτικά Ιδρύµατα 

  • Oικονοµικό Πανεπιστήµιο Αθηνών, 
  • Γεωπονικό Πανεπιστήµιο Αθηνών, 
  • Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήµιο, 
  • Πανεπιστήµιο Δυτικής Αττικής, 
  • ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, 
  • ΤΕΙ Ιονίων Νήσων, 
  • Aµερικάνική Γεωργική Σχολή Θεσσαλονίκης. 

Οργανισµοί – Φορείς 

  • ΙΝΣΕΤΕ (Ινστιτούτο Συνδέσµου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων), Ιnnovathens (Κόµβος Καινοτοµίας και Επιχειρηµατικότητας Δήµου Αθηναίων), Πανόραµα Επιχειρηµατικότητας και Σταδιοδροµίας, 
  • StartUp Lab, 
  • Σχολείο Τουρισµού Καλαµάτας, 
  • Σχολείο Τουρισµού Οn Tour, 
  • Ίδρυµα “Καπετάν Βασίλη και Κάρµεν Κωνσταντακόπουλου”, 
  • ΣΕΒ (Σύνδεσµος Επιχειρήσεων και Βιοµηχανίων), 
  • Οργανισµός Βιοµηχανικής Ιδιοκτησίας, 
  • Επιµελητήριο Χανιών, 
  • Επιµελητήριο Χίου, 
  • Eπιµελητήριο Αργολίδας, 
  • Επιµελητήριο Αιτωλοακαρνανίας, 
  • Eταιρία Διαχείρησης Περιουσίας Πανεπιστηµίου Θεσσαλίας, 
  • Ethos Events, 
  • Boussias Communications / Boussias Conferences. 
Αλλαγή Μεγέθους
Αντίθεση