Απο το LIKE στο BUY: Το Τέλος της Αθωότητας του LIKE & το BRANDING POST

Απο το LIKE στο BUY: Το Τέλος της Αθωότητας του LIKE & το BRANDING POST

Apr 01, 2021 19:00

“Η πανδημία και ο ιδιαίτερος δρόμος μας προς το 2030 φέρνει εκτάκτως τη δεύτερη έκδοση.

Στόχος του πονήματος η διαχείριση της φήμης ενός Brand , ως φυσική εξέλιξη ενός πάθους αναζήτησης και απόκτησης γνώσης χωρίς όρια γύρω από το αγαπημένο brand, σε μια έρευνα του Branding και των τάσεων του σε διεθνές επίπεδο, που κρατά 30 χρόνια με τον Χρήστο Δ. Κατσάνο – Brand Strategist, εμπνευστή αυτής της προσπάθειας και πολλούς συνοδοιπόρους. Aνέλαβα την ευθύνη της διατύπωσης ενός μέρους του project που έχει σχέση με μια μορφή διαχείρισης της φήμης ενός Brand προσαρμοσμένη στην Social Media Age.
Στο πρώτο μέρος του συγκράματος της 2ης έκδοσης αποτυπώνω χρήσιμες σκέψεις κυρίως για να προβληματιστούν οι επιχειρήσεις που θέλουν να διαδραματίσουν ένα ρόλο στο μέλλον, ως οπαδός της θεωρίας του εταιρικού MICROTRIBE με κύριο εργαλείο το BRAND JOURNALISM και όσα θα προστίθενται στην δεκαετία που διανύουμε όπως χρήσεις της Corporate TV – του BLOCKCHAIN (WEB 0.3) – του DEEP WEB –του AUGMΕΝDET REALITY κ.α,
με στόχο τις e -SΑLES που θα μονοπωλήσουν την επόμενη δεκαετία.

Στο δεύτερο μέρος, το αγαπημένο μου, αναπτύσσεται η «Ιδεατή Γραφή» του Branding Post σε φανταστικές συνεντεύξεις που αξίζουν τον κόπο να τις διαβάσετε!”
Δημήτρης Χ. Γκαρτζονίκας :
Project Manager N&K.U.A. – M.Sc. Agronomist A.U.TH

“Με καταγωγή απ΄το Συρράκο Ιωαννίνων, γεννήθηκα στην ομορφότερη πόλη τα Γιάννινα όπου είναι και η μία έδρα μου.
Το πάθος μου για το Branding, η ενασχόληση μου με τις τηλεοπτικές παραγωγές και το θέαμα, με τη διαδικτυακή προώθηση σε πολλές διαδικτυακές πλατφόρμες, η μακροχρόνια μου σχέση μου με την πολιτική ως σύμβουλος πολιτικών και ένας μεγάλος αριθμός projects ως project manager των Υποδομών, του Πολιτισμού, της Παραγωγής- Απασχόλησης των Δικτύων, με καθιστούν δέκτη μιας τρομακτικής αλλαγής που πραγματοποιείται τα τελευταία χρόνια στον νευραλγικό χώρο της ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ και όχι στον χώρο των ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ όπως νομίζουν πολλοί.
(Χειρίζομαι τα περισσότερα Ευρωπαϊκά /Επενδυτικά Προγράμματα όπως ΠΕΠ, LEADER, ΟΠΑΑΧ, INTERREG, “Κοινωνία Της Πληροφορίας”, κ.α., με τα οποία έχω ασχοληθεί από το Β΄Κ.Π.Σ. (έτος 1997) στο οποίο επέτυχα τις πρώτες εντάξεις έργων.
Έχω συνεργαστεί με (7) Δημοτικές Αρχές, αλλά και με ένα μεγάλο μέρος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Περιφέρειας Ηπείρου κυρίως.
Έχω σπουδάσει Γεωπονία στο ΑΠΘ και διαθέτω master από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων)”
Από αυτοσύσταση – μικρό βιογραφικό του συγγραφέα

Αλλαγή Μεγέθους
Αντίθεση