Φόρτωση Εκδηλώσεις

« Όλες οι Εκδηλώσεις

  • Αυτή η εκδήλωση έχει τελειώσει.

Πρακτικός οδηγός Self-branding του καλλιτέχνη. Πως να βγεις στην αγορά;

17 Μαρτίου @ 16:30 - 19:30

Στην εποχή του COVID ο κόσμος της τέχνης αλλάζει μαζί με τον υπόλοιπο πλανήτη: στο διαδίκτυο δίνεται η δυνατότητα συνύπαρξης των διάσημων καλλιτεχνών με τους αρχάριους. Αυτή η δυνατότητα συνεπάγεται την εμφάνιση πολλών ευκαιριών για τους τελευταίους: Τo διαδίκτυο επιτρέπει στον καλλιτέχνη μόνο του να μοιραστεί το καλλιτεχνικό του όραμα με την κοινότητα παγκοσμίως.

 

Γνωρίζουμε, ότι στην προώθηση της τέχνης τα κλασικά εργαλεία του μάρκετινγκ δεν δουλεύουν. Πρόκειται για μια «συμβολική οικονομία», όπου η βάση του είναι η ανταλλαγή απόψεων και η αξία ενός έργου είναι μια αμφιλεγόμενη έννοια, η οποία δεν συσχετίζεται πάντα με την τιμή.

– Τι περιμένουν από έναν καλλιτέχνη οι επιμελητές, art-managers, γκαλερίστες;

– Τι πληροφορίες πρέπει να έχει ο καλλιτέχνης για επικοινωνία μαζί τους, καθώς και με τις art πλατφόρμες;

 

Το webinar συνδυάζει τις διεπιστημονικές θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις από την ιστορία τέχνης και την επιμέλεια σύγχρονης τέχνης με την επικοινωνία, art management και marketing.

Το webinar απαντάει στις ερωτήσεις πολλών καλλιτεχνών σχετικά με τις βασικές γνώσεις που απαιτούνται στην σημερινή ζωή.

 

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ: 

*Στους νέους καλλιτέχνες, οι οποίοι θέλουν να γίνουν ορατοί και προωθούν τα έργα τους διεθνώς.

*Στους καλλιτέχνες, οι οποίοι έχουν να διευρύνουν τους τρόπους προώθησής του εαυτού τους online στη διεθνή αγορά.

*Στους καλλιτέχνες που θέλουν να ξεκινήσουν τη συνεργασία με έναν art manager και δεν γνωρίζουν το πλαίσιο της συνεργασίας μαζί του.

*Στους art manager, οι οποίοι θέλουν να έχουν δομή προετοιμασίας του καλλιτέχνη για την προώθηση στη διεθνή αγορά.

 

ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ:

📌 Τι σημαίνει “έργο τέχνης” και “προϊόν της αγοράς τέχνης”. Τα συστατικά του προϊόντος της αγοράς τέχνης.

📌 Πως γίνεται το Artist Statement και τι πρέπει να περιέχει. Πως να μετατρέψουμε το καλλιτεχνικό όραμα σε ένα κείμενο.

📌 Artist`s CV: Οδηγίες & συστάσεις πως δημιουργείται βιογραφικό του καλλιτέχνη.

📌 Artist`s Portfolio: Βασικές οδηγίες & συστάσεις.

📌 Cover Letter. Γιατί χρειάζεται και πως δημιουργείται.

📌 “Ο κόσμος της τέχνης” και  “η αγοράς τέχνης”. Οι βασικοί ρόλοι της αγοράς και    πως να συνεργαστείς με τους σημαντικούς εκπροσώπους της.

📌Πιστοποιητικό γνησιότητας  και γιατί το χρειαζόμαστε.

📌Τιμολόγηση έργου τέχνης. Αναλυτικά βήματα.

📌Λεπτά μυστικά επικοινωνίας, art – management και marketing που πρέπει να γνωρίζει ο καλλιτέχνης.

📌 Σημαντικά λάθη και ιστορίες επιτυχίας.

 

Συνεδρίαση Μastermind: Οι καινούργιες γνώσεις στην πράξη. Στόχοι καλλιτέχνη και τρόποι υλοποίησης.

BONUS: Οδηγός με τις 20 βασικές διαδικτυακές πλατφόρμες / γκαλερί.  

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ: 17 Μαρτίου 2021

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 17:30 – 21:30, 4 ώρες

ΚΟΣΤΟΣ – ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ – ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ

(Διαδικτυακή παρακολούθηση)

Κόστος: 49,00€

Early bird: 39,00€ (2/3-5/3)

 

Επικοινωνήστε μαζί μας:

email: openofficevolos@gmail.com

τηλ. 2421023099, 6974325528

Σημείωση: Για την διαδικτυακή παρακολούθηση, η χρήση μικροφώνου και κάμερας, δεν είναι υποχρεωτική. Μετά το τέλος του σεμιναρίου, όλοι οι συμμετέχοντες θα παραλάβουν το υλικό του σεμιναρίου καθώς και βεβαίωση παρακολούθησης.

 

Η ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ

Η Ιουλία Συσάλοβα, επικοινωνιολόγος, επιμελήτρια καλλιτεχνικών εκθέσεων και φιλόλογος. Ασχολείται με την Τέχνη από 2012 και έχει οργανώσει και επιμεληθεί καλλιτεχνικές εκθέσεις στα κρατικά μουσεία και γκαλερί Ρωσίας, Ισπανίας, Αγγλίας και Ελλάδας.

Αντιπρόεδρος του Ινστιτούτου Μεσογειακής Κουλτούρας, είναι Ρωσικής καταγωγής και ζει και εργάζεται στην Αθήνα επί 18 χρόνια, με την πολυετή διεθνή εμπειρία και σπουδές στα Πανεπιστήμια του Περμ και της Μόσχας της Ρωσίας, καθώς και στο Ερευνητικό Κέντρο Επιμέλειας Σύγχρονης Τέχνης  NODE στο Βερολίνο της Γερμανίας.

Φέτος ολοκληρώνει το δεύτερο μεταπτυχιακό της, ΜΑ στην Ανθρωπιστική Επικοινωνία και Νέες Τεχνολογίες στο ECI – Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Επικοινωνίας (Ελλάδα-Αυστρία), όπου επικεντρώνει στις Πολιτιστικές Επιστήμες.

Για 6 χρόνια δίδασκε τις Δημόσιες Σχέσεις σε ένα από τα Ρωσικά Πανεπιστήμια, καθώς επίσης για 6 χρόνια υπήρξε υπεύθυνη για τις διεθνείς Ελληνορωσικές σχέσεις του Ελληνορωσικού Εμπορικού Επιμελητηρίου.

Λεπτομέρειες

Ημερομηνία:
17 Μαρτίου
Ώρα:
16:30 - 19:30
Κατηγορία Εκδήλωση:

Διοργανωτές

Open Office Volos
Ινστιτούτο Μεσογειακής Κουλτούρας

Χώρος Διεξαγωγής

Open Office Volos
Κ. Καρτάλη 64 (2ος όροφος)
Βόλος, Μαγνησία 382 21
+ Χάρτης Google
Τηλέφωνο:
+30 24210 23099
Προβολή ιστότοπου Χώρος Διεξαγωγής

Ώρες & Ημέρες Λειτουργίας

Δευτέρα – Παρασκευή: 9:00πμ – 9:00μμ
Σάββατο: 10:00πμ – 4:00μμ
Κυριακή: κλειστά

Στοιχεία Επικοινωνίας

Κ. Καρτάλη 62-68 (2ος όροφος)
Βόλος 382 21
info@openofficevolos.gr
+30 24210 23099,
+30 6936 831 784, +30 6974 325 528

Τρόποι Πληρωμής

Εγγραφή στο newsletter

    Privacy Preference Center

    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση