Ο Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης , αφού δέχτημε με χαρά να συμμετέχει ως εισηγητής στον πρώτο κύκλο σεμιναρίων του Open Office Volos, με το σεμινάριο «Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών» στις 3 Οκτωβρίου, μας έδωσε και όλες τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε για να ξέρουμε ποιος είναι, πού θα τον βρούμε και ποια είναι η στάση ζωής του μέσα από 9 ερωτήσεις – κλειδιά.

Τι απαντάει;

  • Ποιο είναι το αντικείμενό σου και σε ποιους απευθύνεται;

Δραστηριοποιούμαι χρόνια τώρα στον χώρο του μάρκετινγκ και της εξυπηρέτησης πελατών. Το εν λόγω σεμινάριο απευθύνεται σε όλους όσοι έρχονται σε άμεση επαφή με πελάτες, ασχέτως του κλάδου στον οποίο δραστηριοποιούνται και της θέσης την οποία κατέχουν.

  • Ποια είναι η δική σου ιδέα της τέλειας ευτυχίας; 

Ευτυχία για μένα είναι να μετατρέψεις το χόμπι σου σε επάγγελμα ή απλώς να ασχοληθείς επαγγελματικά με κάτι που το αγαπάς. Γιατί, αν το αγαπάς, το κάνεις καλύτερα.

  • Ποιες λέξεις ή φράσεις χρησιμοποιείς περισσότερο; 

Οι αγαπημένες μου φράσεις είναι «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο» (αν και δεν έχει πάντα δίκιο) και «ο πελάτης είναι το αφεντικό, είναι αυτός που πληρώνει το μισθό σου».

  • Ποιο από τα πράγματά σου θεωρείς ως θησαυρό σου

Ο θησαυρός μου είναι το μπλογκ που διαχειρίζομαι. Πλέον παρατηρώ ότι όλο και περισσότερος κόσμος με διαβάζει και ενίοτε αποτελεί και την αφορμή για χτίσιμο συνεργασιών.

  • Ποιο ταλέντο θα ήθελες να έχεις περισσότερο; 

Αυτό που θα ήθελα, αλλά δυστυχώς δεν το έκανα όταν ήμουν νέος, ήταν να μάθω ξένες γλώσσες (μιλάω Αγγλικά και λίγα Ιταλικά και Ρουμάνικα). Η γνώση ξένων γλωσσών είναι προσόν και σε βοηθάει όχι μόνο επαγγελματικά, αλλά και να συναναστραφείς με άλλους λαούς.

  • Ποια πιστεύεις ότι είναι η χειρότερη μορφή δυστυχίας;

Το να ζεις σε ένα ψέμα. Να σηκώνεσαι το πρωί και να πας σε έναν εργασιακό χώρο που δεν σε γεμίζει. Με τον τρόπο αυτό σπαταλάς τη μισή ζωή σου.

  • Ποιο είναι το moto σου;

Carpe Dien. Αδραξε τη μέρα. Ζήσε τη ζωή σου σαν κάθε μέρα να είναι η τελευταία σου. 

  • Ποια είναι η μεγαλύτερή σου δαπάνη (επένδυση); 

Όταν έφυγα για Αμερική, για να αποκτήσω MBA. Ηξερα ότι ένα απλό χαρτί πανεπιστημίου δεν αρκούσε, οπότε στόχευσα ψηλότερα. Το μεταπτυχιακό που άνοιξε τους ορίζοντες και με ανέβασε επίπεδο.

  • Γιατί τώρα;

      «Μην αφήνεις για αύριο κάτι που μπορείς να κάνεις σήμερα». Η γνώση, σε οποιαδήποτε φάση της ζωής σου και αν βρίσκεσαι, είναι επένδυση. Η χώρα μας έχει ανάγκη από σοβαρούς επαγγελματίες και ιδιαίτερο στο σκέλος της εξυπηρέτησης πελατών χωλαίνει.

Πού θα τον βρείτε;

  • Website

Marketing-tips.gr

  • Social Media 

John Protopapadakis (Facebook – Linkedin)

jprotopapadakis@yahoo.gr

Ποιος είναι;

Ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής, blogger και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University.

Εχει συγγράψει τα βιβλία:

  • ”Γνωστά Ονόματα, Άγνωστες Ιστορίες 1,2,3”
  • ”Παράπονα Πελατών”
  • ”Ιστορίες Τεσσάρων Τροχών”
  • ”Super Flops”
  • ”Επιχειρείν αλά ελληΝΙΚΑ!”
  • “Είναι τρελός ο Εφευρέτης”
  • ”Δημόσιες Σχέσεις”
  • “Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Εφαρμογή στον Τουρισμό”
  • “Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών. 60 τρόποι για να δημιουργήσετε πιστούς πελάτες”
  • ”Οι 50 Καλύτερες Επιχειρηματικές Ιδέες μέσα στην Κρίση”
  • ”Πρακτικές Μάρκετινγκ στην Εστίαση”
  • ”E-Tourism”
  • ”Airbnb. Πώς να διαπρέψεις ως οικοδεσπότης”.

Αποσπάσματα από τα βιβλία, καθώς και συνεντεύξεις, έχουν δημοσιευτεί σε έγκυρες εφημερίδες και περιοδικά, ραδιοφωνικούς σταθμούς καθώς και στην τηλεόραση.Εχει προσκληθεί ως ομιλητής αλλά και ως εισηγητής σεμιναρίων (για θέματα που άπτονται της εξυπηρέτησης πελατών, της διαχείρισης παραπόνων και του μάρκετινγκ) από διάφορες οργανώσεις και φορείς όπως η Palso, το Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας, η ΕΕΔΕ, η Forum, το Travel Daily News κ.ά. 

Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και -από το 2000 έως σήμερα- ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde.

Διαχειρίζεται το μπλογκ marketing-tips.gr, αρθρογραφεί στο epixeiro.gr., και κατά καιρούς σε διάφορα έντυπα περιοδικά, ενώ έχει διατελέσει σύμβουλος μάρκετινγκ και προώθησης για το ιστορικό ξενοδοχείο “Το Σπίτι του Καπετάνιου” στην Πρέβεζα, το “Tesoro Hotel” στη Λευκάδα, το κατάστημα εστίασης ”FoodLab” στη Χίο και το ”Κτήμα Υδρούσα” στην Ανδρο. Είναι συνεργάτης, τέλος, της start up “Hotel Training”, μιας καινοτόμας διαδικτυακής πλατφόρμας εκπαίδευσης αποκλειστικά για ξενοδοχοϋπαλλήλους.